خرید و فروش سهام در بورس بصورت اینترنتی
نوشته شده توسط : danial

حتما شما هم چیزهایی درباره تالار شیشه ای معاملات بورس در رسانه هایی چون رادیو و تلویزیون شنیده اید یا اینکه تجربه حضور در آن جا را داشته اید . افرادی که به تازگی تصمیم دارند از طریق خرید و فروش سهام در بورس، اقدام به  سرمایه گذاری نمایند ، ممکن است با یک دنیای پیچیده و پر از سوال مواجه شوند. لذا برای این دسته از افراد که قصد خرید و فروش سهام در بورس بصورت آنلاین دارند می خواهیم طی این پست اطلاعاتی در خصوص اپلیکیشن خرید و فروش سهام  ، کد بورسی و ... منتشر کرده و در اختیار این افراد قرار دهیم تا پس از مطالعه آن با خرید و فروش سهام در بورس آشنا شوند.

 

کد بورسی چیست و چگونه آن را دریافت کنیم ؟

اولین و مهم ترین چیزی که شما پس از ورود به دنیای بورس نیاز دارید یک کد بورسی است ، زیرا همه کسانی که قصد سرمایه گذاری و خرید اوراق بهادار از بازار سرمایه در بورس را دارند در گام اول باید از یکی از کارگزاری های معتبر و مورد تایید یک کد بورسی دریافت کنند ، به کد بورسی ، کد سهامداری نیز گفته می شود و از طریق این کد میتواند با اپلیکیشن خرید و فروش سهام ، کار کنند.

کد بورسی از تعدادی از اعداد و حروف تشکیل می شود و اشخاص حقیقی و حقوقی به وسیله این کد شناسایی می شوند. برای افراد حقیقی این کد ، ترکیبی سه حرف ابتدای نام خانوادگی و تعدادی عدد است .

مثلا برای شخصی که نام خانوادگی آن محمدی است ، محم12345 می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معاملات برخط به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1011/خرید-و-فروش-سهام-در-بورس-بصورت-اینترنتی.html

 

 





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: